Gambar valcano di Iceland..antara 10 tanda-tanda akhir kiamat?

Posted by Joecgp Monday 26 April 2010 0 comments
Baru-baru nie,gempar diberita bahawa Gunung berapi di Iceland telah meletus dan mengakibatkan hampir seluruh Eropah diselubungi asap,kabus dan habuk..menyebabkan semua ruang udara ditutup dan Penerbangan semuanya delay...

So dgn tetiba Sensasi teringatkan 10 tanda-tanda akhir Kiamat...OMG..scarynyer....

1.Dukshan = Asap yang tebal

2.Dabbah = Binatang yang Keluar dari perut bumi

3.Kelahiran Dajjal -Dajjal dikatakan dilahirkan bermata satu,mempunyai kuasa yang cukup luar biasa.dan merupakan seorang pembohong besar

4.Matahari terbit dari tempat tenggelamnya ..Pada saat itu Allah swt. tidak lagi menerima iman orang kafir dan tidak menerima taubat daripada orang yang berdosa.(wallahualam,setahu sensasi Allah maha menerima taubat hambanya..yg ini tak tahu lah mcm mana)

5.Negeri negeri kecil bergabung menjadi negeri besar

6.Turunnya Nabi Isa Al-Masih beliau akan mendukung pemerintahan Imam Mahdi yang berdaulat pada masa itu dan beliau akan mematahkan segala salib yang dibuat oleb orang-orang Kristian dan beliau juga yang akan membunuh Dajjal.

7. Keluarnya bangsa Ya’juj dan Ma’juj yang akan membuat kerosakan dipermukaan bumi ini, iaitu apabila mereka berjaya menghancurkan dinding yang dibuat dari besi bercampur tembaga yang telah didirikan oleh Zul Qarnain bersama dengan pembantu-pembantunya pada zaman dahulu.

8. Gempa bumi di Timur &Gempa bumi di Semenanjung Arab.
9. Gempa bumi di Barat.


10. Api besar yang akan keluar dari Yaman.

kemudian berlakulah Kiamat.

Sabda Rasullullah : Maka Celakalah orang-orang yang masih hidup ketika berlakunya hari Kiamat.

Org-org islam akan mati sebelum berlakunya kiamat iaitu selepas kemusnahan puak Yakjuj dan Makjuj,lepas Yakjuj dan Makjuj mati,Bumi menjadi segar dan penuh dgn rezeki.

Then menurut AL-Quran:maka selepas rahmat diturunkan,maka angin akan melalui ketiak-ketiak menarik nyawa org2 yang beriman dan para Muslim .

Kemudian Manusia yang Kafir dan ALpa hidup dalam kelalaian dan bercampur seperti keldai.ketika itulah berlakunya kiamat.

seram tak?huhuhuhuhu...Semoga kita tidak hidup dizaman itu..















TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN SAUDARA
Judul: Gambar valcano di Iceland..antara 10 tanda-tanda akhir kiamat?
Ditulis oleh Joecgp
Rating Blog 5 dari 5
Semoga artikel ini bermanfaat bagi saudara. Jika ingin mengutip, baik itu sebagian atau keseluruhan dari isi artikel ini harap menyertakan link dofollow ke http://tampilmanisdancantik.blogspot.com/2010/04/gambar-valcano-di-icelandantara-10.html. Terima kasih sudah singgah membaca artikel ini.

0 comments:

Post a Comment

ricky pratama support eva's blog - Original design by Bamz | Copyright of Susu Glutera | Susu Pemutih.